LOVE MEEE!

Posted on Updated on

Det nya Felix Recenserar får en tidig release, eftersom mitt internet inte krånglar för en gångs skull. Så ifall någon är uppe nu mitt i natten kan ni se recensionen i förväg! Dagens recension är av antimobbingfilmen ”Älska Mig”, som på ett extremt överdramatiskt sätt försöker stoppa mobbing. God tanke och så, men utförandet är riktigt dåligt. Se själva!

One thought on “LOVE MEEE!

    Ida. R said:
    11 april, 2012 kl. 22:58

    Jag har sett filmen 3 gånger och tycker allting är riktigt bra. Den visar verkligen hur det kan vara på vissa ställen. Jag tycker inte den är överdriver utan budskapet är superbra och jag grinar som en tok till filmen. Alla kompisar jag har som sett den har tyckt samma sak. Det är en tänkvärd film.

Kommentera

