30,000 prenumeranter!

Posted on

På lite drygt fyra månader har vi fått tio tusen nya prenumeranter, och sent igår (för typ en halvtimme sedan) gick vi så upp i 30,000! Det är helt fantastikt hur snabbt det växer!😀

Nu hoppas vi bara att så många som möjligt av er nya prenumeranter faktiskt får våra videor i er subbox, trots att YouTube gjort allt som stått i deras makt för att förstöra prenumerationssystemet…

Prenumerant #30,000, vinnaren av den högt eftertraktade näven med förgylld luft, blev ingen mindre än vadim valk!

5 thoughts on “30,000 prenumeranter!

    Göran Reinfeldt said:
    7 december, 2013 kl. 11:02

    Tips till Basse och Co. som tycker att det är svårt att se när de man prenumererar på släpper en video:
    http://www.youtube.com/feed/subscriptions
    sätt den i bokmärkesfältet och tryck på den istället för den feta youtube knappen de har uppe till vänster på själva sidan. blink blink

      Basse responded:
      7 december, 2013 kl. 11:54

      Det är inte det jag menar med att YouTube förstört prenumerationssystemet, utan att våra (och många andra kanalers) videor inte alls dyker upp i prenumerationsflödet hos folk.

    Göran Reinfeldt said:
    8 december, 2013 kl. 23:18

    Mycket märkligt, tror inte jag själv upplevt det. Men det kan ju naturligtvis bero på att jag förväntar mig att se vilka videor de jag prenumererar på lägger upp i mitt prenumerationsflöde, så jag tittar aldrig på deras kanal. Förresten, vad är eran ställning till requests? Jag vet att många vill gärna ha förslag till saker de ska prata om eller göra men jag är inte säker om så är läget för er med, ni lät ju oss välja 2 filmer Felix skulle recensera men då fick ni ju själva bestämma ett par valda filmer vi fick välja mellan.
    Hursomhelst så undrar jag bara om ni sett filmen Cloud Atlas, tycker själv den är mycket bra, skulle själv säga bland fjolårets bästa filmer, men den fick dålig kritik och jag vet inte direkt varför. Ni behöver självklart inte göra en video på filmen, ni behöver egentligen inte göra något alls, men jag är intresserad av att veta vad ni tycker om den.

      Basse responded:
      9 december, 2013 kl. 00:11

      Vi har inget emot requests då det ofta är på filmer vi aldrig hört talas om eller tänkt på att recensera, och då får vi fler filmer att välja bland. Vi följer dock inte folks önskemål strikt utan tar filmer vi tycker har potential att bli roliga recensioner, och vi försöker variera oss någorlunda så det inte bara blir ungdomsfilmer eller Dingo Pictures-filmer. Det händer dock ganska ofta att många önskar filmer vi ändå vill recensera, så de sammanfaller trots allt!

      Önskerecensionerna var ett undantag vi gjorde, mest eftersom vi inte hann med att göra recensioner på en hel julkalender som vi hade hoppats, men också för att vi trodde många skulle uppskatta det. Att vi valde ut runt 20 alternativ berodde egentligen mest på att WordPress pollsystem inte tillät folk att lägga till egna alternativ som andra kunde rösta på!

      Vad gäller Cloud Atlas så har jag inte sett den, så jag kan tyvärr inte säga något om den!

        Axel said:
        10 december, 2013 kl. 00:29

        recensera skit skräckfilmen camp slaughter

Kommentera

