Gott Nytt År på er!

Posted on

Nu är det ju någon dag försent, eftersom jag (Basse) inte haft tillgång till internet på typ fem dagar, men ja Gott Nytt År på er! Som varje år så har vi gjort en samlingsvideo med allt skoj bonusmaterial ifrån det gångna året, plus lite annat mög från svunna tider! Hoppas det uppskattas!

Jag har förresten märkt att det blivit en del dataglitchar i bonusmaterialet från Mystikhörnan (säkert de där nedrans reptilierna :P) så jag ska ladda upp en version i högre kvalitet någon gång, så fort jag får tillgång till ett snabbare nät!

Nåväl, här kommer videon!
.

2 thoughts on “Gott Nytt År på er!

    Göran Reinfeldt said:
    6 januari, 2014 kl. 21:55

    God fortsättning till er på Montefjanton!
    Jag har bara en liten fråga som jag är säker på att ni är less att höra!

    När tror ni att ni kommer få ut nästa video?
    Det lät som om det lär bli mycket färre videor i år vilket jag tycker är synd. Men jag hoppas det blir mer än bara Felix recenserar, de är ju väldigt roliga men det är kul att se andra än Felix bakom kameran!

      Basse responded:
      6 januari, 2014 kl. 22:55

      Ärligt talat vet vi inte ännu, vi har inte riktigt återhämtat oss ifrån jul, nyår och husflytt! Men vi har åtminstone en rätt kort film vi tänkt göra en recension på, vilket vi borde kunna göra över en helg. Och ja, vi kommer göra andra videor än Felix Recenserar också, vi vill också gärna ha lite variation!

Kommentera

